FANDOM

Bianca (jap. ベル Bel) - to Trenerka Pokémonów pochodząca z regionu Unova i znajoma Asha i jego przyjaciół.

Historia

Bianca Father

Bianca z ojcem

Bianca pojawia się w odcinku odcinku Minccino-czyścioszek!, kiedy zostaje wysłana przez profesor Juniper. Po zapoznaniu się z tym, że Ash otrzymał trzy odznaki, Bianca opuszcza grupę w nadziei, że wygra więcej.
Bianca catch a Pokemon

Bianca po złapaniu Pokémona

Bianca hat

Bianca bez czapki

Bianca spotkała się z Ashem i jego przyjaciół a ze Stephanem w pierwszej rundzie turnieju, w którym użyła Minccino przeciwko Zebstrice. Zebstrika okazał się zbyt silny i pokonał Minccino, co spowodowało, że Bianca odpadła z turnieju.

Bianca pojawiła się ponownie w odcinku Nadchodzi Elesa, elektryzująca Liderka Sali!, gdzie walczyła z Elesą w bitwie w sali. Jednak wszystkie jej Pokémony zostały pokonane.  Podobnie jak jej odpowiedniczka z gier, Bianca to słodka, nieco roztrzepana dziewczyna. Jest również nieco niezdarna i źle zorganizowana.

Bianca ma słabość do łapania Pokémonów takich jak Minccino, Emolga czy Zorua i nic jej nie powstrzyma, aby spróbować je zdobyć. Ma dziwne sposoby  walki.

Pokémony

Przy sobie

Odznaki

Osiągnięcia

Liga Pokémon

Bianca rywalizowała w następujących zawodach lig Pokémon:

Aktorzy głosowi

Japonia: 伊藤静 Shizuka Itō
Stany Zjednoczone: Erica Schroeder
Polska: Izabella Bukowska

Ciekawostki

  • Bianca to pierwsza i jedyna regularnie pojawiająca się rywalka Asha.