FANDOM

Beast Boost to umiejętność wprowadzona w generacji VII.

Efekt

Podczas bitwy

Kiedy Pokémon z tą umiejętnością sprawi, iż inny Pokémon (łącznie sojusznik) zemdleje po przyjęciu bezpośrednich obrażeń, jego najwyższa statystyka (z wyjątkiem HP) wzrośnie o jeden stopień. Jeśli jego najwyższa statystyka jest już wyższa o 6 stopni, Beast Boost się nie aktywuje (nawet w przypadku remisu dwóch lub więcej statystyk).

Podczas określenia najwyższej statystyki, Beast Boost nie bierze pod uwagę etapów statystyk, trzymanych przedmiotów ani żadnych redukcji związanych ze stanem zdrowia; jednakże rozważa działania ruchów: Power Split, Guard Split, Power Trick, Wonder Room oraz Speed Swap. W przypadku remisu między wieloma statystykami, zwiększy jedną statystykę, stosując się do tej kolejności: atak, obrona, specjalny atak, specjalna obrona, szybkość.

Jeśli omdlenie Pokémona zakończy walkę, Beast Boost nie aktywuje się. Ta umiejętność zostanie aktywowana po tym, jak Pokémon zyska wzrost statystyki ataku dzięki ruchowi Fell Stinger. Jeśli Pokémon z umiejętnością Beast Boost pokona Pokémona z umiejętnością Mummy za pomocą ruchu kontaktowego, jego umiejętność zostanie zmieniona na Mummy, zanim Beast Boost będzie miał okazję się aktywować.

Poza bitwą

Ta umiejętność nie ma efektu poza bitwą.

Pokémony z tą umiejętnością

# Pokémon Typ(y) Pierwsza umiejętność Druga umiejętność Ukryta umiejętność
793 793MS Nihilego kamiennytrujący Beast Boost
794 794MS Buzzwole robaczywalczący Beast Boost
795 795MS Pheromosa robaczywalczący Beast Boost
796 796MS Xurkitree elektryczny Beast Boost
797 797MS Celesteela stalowylatający Beast Boost
798 798MS Kartana trawiastystalowy Beast Boost
799 799MS Guzzlord mrocznysmoczy Beast Boost
803 803MS Poipole trujący Beast Boost
804 804MS Naganadel trującysmoczy Beast Boost
805 805MS Stakataka kamiennystalowy Beast Boost
806 806MS Blacephalon ognistyduchowy Beast Boost

Zobacz też