FANDOM

Basculin Cilana to był trzecim Pokémonem złapanym przez Cilana podczas jego podróży po regionie Unova. Pojawił się w odcinku Znawca wędkarstwa i rybny pojedynek! i w tym samym odcinku został wypuszczony.

Historia

W odcinku Znawca wędkarstwa i rybny pojedynek! Cilan, podczas fałszywych zawodów wędkarskich zorganizowanych przez trio Zespołu R, wyłowił Basculina w niebieskie paski i walczył z nim przy użyciu swojego Pansage'a. Choć wodny Pokémon stoczył dobrą bitwę, przegrał po uderzeniu przez Słoneczny Promień. Cilan szybko złapał go w Pokéballa, a następnie oddał do oceny jednej z organizatorek konkursu.

Później Zespół R porwał Pokémony zawodników, w tym Basculina, i próbował z nimi uciec. Jednak samica Frillish odepchnęła łódź złoczyńców na środek rzeki, nie pozwalając im na ucieczkę. Uczestnicy konkursu dogonili Zespół R i Ash i Cilan stoczyli walkę z Jessie i Jamesem. Choć Zespół R przegrał, Frillish udało się uwolnić wszystkie złapane Pokémony podczas bitwy ze złoczyńcami. Po walce dało się zauważyć, jak Frillish wypuszcza ostatniego Pokémona - Basculina, którego złapał Cilan. Basculin natychmiast zanurkował pod wodą po wyjściu na wolność i nie był już nigdy widziany.

Znane ruchy

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Armatka Wodna Znawca wędkarstwa i rybny pojedynek!
Gryzienie Znawca wędkarstwa i rybny pojedynek!
Wodny Ogon Znawca wędkarstwa i rybny pojedynek!
oznacza, że dany ruch był ostatnio używany, chyba że wszystkie ruchy pasują do tego kryterium lub Pokémon zna mniej niż pięć ruchów.

Aktorzy głosowi

Japonia: Unshō Ishizuka
Stany Zjednoczone: Tom Wayland
Polska: Tom Wayland

Ciekawostki

  • Basculin został złapany do Pokéballa z naklejką ryby. Coś podobnego miało miejsce z Pokéballem Pikachu Asha, który miał naklejkę w kształcie błyskawicy.

Zobacz też

  • Jeżeli szukasz więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Basculin.