Pokémon Wiki
Advertisement
Pokémon Wiki

Baron Alberto (jap: アルベルト男爵 Baron Alberto) to postać drugoplanowa, która pojawiła się w Wzejście Darkraia.

W anime

Baron Alberto jako Lickilicky

Alberto pojawił się najpierw, kiedy Alice, Ash i jego przyjaciele badali mocno powykręcane filary w ogrodzie Godeya. Był nieugięty, mówiąc, że to Darkrai, długoletni mieszkaniec ogrodu, stał za dziwacznym wydarzeniem i starał się udowodnić swoją rację.

Podczas wydarzeń w filmie, Alberto został przekształcony w Lickilicky'ego z powodu kombinacji Mrocznej Próżni Darkraia, ingerencji Palkii w przestrzeń oraz marzenia jego Lickilicky'ego o zostaniu Alberto. Rozgniewany tym, Alberbo zebrał grupę Trenerów, aby rozwiązać ten problem siłą. Później powrócił do swojej normalnej formy, gdy efekty Mrocznej Próżni znikły i stał się obserwatorem przez większość niszczycielskiej bitwy między Palkią i Dialgą.

Alberto pojawił się ponownie podczas napisów końcowych Arceus i Klejnot Życia. Pilotował swój własny balon na ogrzane powietrze i wciąż próbował zdobyć serce Alice. Pojawił się także epizodycznie w Wybieram cię!, który jest umieszczony na osi czasu innej niż główna seria. Widziano go ze swoim Lickilickym w Miasteczku Alamos.

Osobowość i cechy charakteru

Sugerując się na to, że miał jakiś wpływ w Miasteczku Alamos, Alberto jest szowinistyczny i próżny. Szybko przypisał winę za dziwne wydarzenia Darkraiowi i przejął kontrolę nad sytuacją, gdy stało się jasne, że Darkrai stanowił zagrożenie. Nawet gdy okazało się, że się mylił, Alberto zachowywał poczucie własnego osądu i odrzucał zarzuty innych. Dodatkowa uwaga ze strony Tria Zespołu R, które przebrało się za ekipę informacyjną, tylko rozbudziła ego Alberto.

Jest szczególnie wrogo nastawiony do Tonio i często go obrażał, a ta relacja jest spotęgowana przez jego jednostronne romantyczne uczucia do Alice. Alberto otwarcie oświadczył, że chce się z nią ożenić, i nadal ją ścigał, mimo że wskazywała na brak romantycznego zainteresowania nim.

Ruchy użyte jako Lickilicky

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Lizanie Wzejście Darkraia
Żyroskop Wzejście Darkraia
Omotanie Wzejście Darkraia
Hiper Promień Wzejście Darkraia*
oznacza, że dany ruch był ostatnio używany, chyba że wszystkie ruchy pasują do tego kryterium lub Pokémon zna mniej niż pięć ruchów.

Pokémony

Ta lista dotyczy znanych Pokémonów Barona:

Lickilicky
Lickilicky Barona Alberto
Lickilicky jest głównym Pokémonem Alberto. Pierwszy raz był widziany podcza pierwszego występu Darkraia, który próbował uzyć Hiper Promienia, ale chybił, w wyniku czego Darkrai odpowiedział Mroczną Próźnią, która trafiła w Asha. Później Lickilicky został trafiony przez Mrocznią Próżnię Darkraia, powodując, że zaczął miewać koszmary. Z powodu zakłóceń przestrzennych Palkii, ten koszmar sprawił, że Baron Alberto przekształcił się w Lickilicky'ego. Później Zespół R musiał nosić Lickilicky'ego, gdy ten spał. kiedy Lickilicky się obudził, próbował ocalić Alice przed upadkiem z mostu, lecz nie udało, co zmusiło Tonio, by jej pomógł.

Lickilicky na krótko pojawił się ponownie w Wybieram cię!, który jest umieszczony na osi czasu innej niż główna seria.

Znane ruchy Lickilicky'ego to Hiper Promień, Żyroskop, Lizanie i Omotanie*.

Debiut Wzejście Darkraia

Grafika

Sugimori Baron Alberto anime.png
Design Barona Alberto autorstwa Kena Sugimori

Aktorzy głosowi

Japonia: 山寺宏一 Kōichi Yamadera
Stany Zjednoczone: Ax Norman
Polska: Brak

Ciekawostki

Advertisement