Pokémon Wiki
Advertisement
Pokémon Wiki

Baśnium Z (jap: フェアリーZ Baśniowy Z) to rodzaj Kryształu-Z wprowadzonego w Pokémon Sun i Moon. Jest to przynależny typowi Mrocznemu Kryształ-Z i pozwala Pokémonom ulepszyć ich ruchy typu Baśniowego w Ruchy-Z.

W grach

Koszt

Gry Koszt Cena sprzedaży
SMUSUM N/A N/A

Efekt

Bag Fairium Z Sprite.png Przedmiot z plecaka

Potrafi tworzyć trzymane przedmioty Baśnium Z dla Pokémonów gracza.

Held Fairium Z Sprite.png Trzymany przedmiot

W walce

Pozwala właścicielowi ulepszyć zadające obrażenia ruchy typu Baśniowego w Ruch-Z Migoczące Pchnięcie lub ulepszyć ich statusowe ruchy typu Baśniowego w Ruchy-Z.

Niepodatny na działania negujące przedmioty (na przykład Embargo i Niezdara). Działania manipulujące przedmiotami (takie jak Sztuczka i Rzut) nie mogą usunąć Kryształu-Z z Pokémona.

Multityp zmienia Arceusa trzymającego ten przedmiot w formę typu Baśniowego. Rayquaza nie może Mega Ewoluować jeśli trzyma Kryształ-Z.

Poza walką

Trzymany Baśnium Z zostaje automatycznie usunięty, jeśli Pokémon zostaje wymieniony pomiędzy graczami.

Multityp zmienia Arceusa trzymającego ten przedmiot w formę typu Baśniowego.

Opis

Przedmiot w plecaku

Gry Opis
SMUSUM Przekształca Moc-Z w Kryształy-Z, które ulepszają ataki typu Baśniowego w Baśniowe Ruchy-Z.

Trzymany przedmiot

Gry Opis
SMUSUM Jest to skrystalizowana forma Mocy-Z. Ulepsza ruchy typu Baśniowego w Ruchy-Z.

Nabycie

Gry Metoda
SM Rozległy Kanion Poni (podarunek od Miny)
USUM Wioska Morskiego Ludu (nagroda za ukończenie próby Miny)

Wygląd

To jest grafika Baśnium Z widzianego na oficjalnej stronie Pokémon Ultra Sun i Ultra Moon.

Fairium Z artwork.png
Baśnium Z

Advertisement