FANDOM

Walka na górze Bearticów!
Japońskiニャゴシエーター・ニャース!ツンベアーの森を突破せよ!! Nyagotiator Nyãsu! Tsunbeã no Mori o Toppa seyo!!
Angielski: The Beartic Mountain Feud!
EP708
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Czternasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 4848708 Opening ベストウイッシュ!
Utwory Ending ポケモン言えるかな?BW
Opening Czerń i biel Twórcy
Premiera Scenariusz Shinzō Fujita
Japonia 8 września 2011 Scenorys Hiromasa Amano
USA 17 grudnia 2011 Wicedyrektor Ken'ichi Nishida
Polska 7 marca 2012 Dyrektor Izumi Shimura
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Walka na górze Bearticów!, po japońsku ニャゴシエーター・ニャース!ツンベアーの森を突破せよ!!, to 48. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 708. Na Zachodzie wchodzi w skład czternastego sezonu.

Streszczenie

Gdy nasi bohaterowie kontynuują podróż w kierunku Nimbasy szlakiem uzwojenia górskiego, odnajdują zaginionego Cubchoo. Wkrótce spotykają grupę Bearticów i próbują zjednoczyć Cubchoo z przyjaciółmi, ale te Beartici nie uznają Cubchoo i nie są zadowoleni z intruzów!

Gdy złe Beartici atakują grupę, strażnik gór imieniem Cliff i jego Mienfoo przychodzą na ratunek! Po uratowaniu Asha i przejaciół przed niebezpieczeństwem, Cliff wyjaśnia sytuację: są dwie grupy Bearticów na tej górze i nie dogadują się w ogóle! Figuruje, że Cubchoo musi należeć do tej drugiej grupy i wyruszają w poszukiwaniu przyjaciół Cubchoo.

Podczas gdy grupa bada urwisko góry, zauważa, że ​​wszystkie lokalne jagody zostały zniszczone przez burzę. Wydaje się to być powodem wojny Bearticów: nie wystarczy żywności dla wszystkich, więc obie grupy walczą o nie! Konflikt pokazuje umiejętności negocjacyjne Meowtha, a naszym bohaterom w końcu udaje się odprowadzić Cubchoo do grupy. Cliff przenosi głodne Beartici do lasu, gdzie rosną jagody.

Tymczasem złowrogi spisek Jessie i Jamesa rozpętany w systemie metra w Nimbasie dopiero zaczyna nabierać kształtów. Ingo i Emmet, Szefowie Metra, są zdeterminowani, aby dostać się na drugie dno sprawy. Jessie i James są przekonani, że im się uda, a dr Zager ostrzega, by omijali władze...

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Lista odcinków sezonu czternastego
Season 14 logo