FANDOM

Archeops we współczesnym świecie!
Japoński化石復活!古代怪鳥アーケオス!! Kaseki Fukkatsu! Kodai Kaichō Ãken!!
Angielski: Archeops In The Modern World!
EP698
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Czternasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 3838698 Opening ベストウイッシュ!
Utwory Ending ポケモン言えるかな?BW
Opening Czerń i biel Twórcy
Premiera Scenariusz Atsuhiro Tomioka
Japonia 16 czerwca 2011 Scenorys Shigeru Ueda
USA 8 października 2011 Wicedyrektor Shigeru Ueda
Polska 11 lutego 2012 Dyrektor Tomohiro Koyama
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Archeops we współczesnym świecie!, po japońsku 化石復活!古代怪鳥アーケオス!!, to 38. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 698. Na Zachodzie wchodzi w skład czternastego sezonu.

Streszczenie

W drodze do miasta Nimbasa, nasi bohaterowie zatrzymują się, aby odwiedzić swoje stare przyjaciółki, profesor Juniper i Fennel, i tym samym są świadkami niesamowitego wydarzenia: Fennel używa specjalnego urządzenia do przywracania Pokémonów i ze skamieliny ożywia Archen!

Starożytny Pokémon ma pewne problemy z dostosowaniem się do nowoczesnego środowiska, odrzucając specjalnie przygotowaną żywność Cilana i narzekając rozdzierającym uszy głosem. Latanie również okazuje się być trudne dla Archen, nawet jeśli jest to przodek wszystkich Pokémonów latających. Dzięki temu, nasi bohaterowie i naukowcy monumentalnie mogli być świadkami narodzin latania historycznego Pokémona! Początkowo Archen trudno było wznieść się w powietrze, nawet z pomocą Tranquill Asha, ale po ewolucji w Archeops łatwo jej to poszło!

Tymczasem, maszyna Fennel zwróciła uwagę Zespółu R, który włamuje się do kradzieży danych. Trio także spróbowało złapać Archeops, ale po przegranej bitwie, grupa wycofała się z ukradzionymi danymi dla dr Zagera.

Martwiąc się, jak Archeops przetrwa we współczesnym świecie, Fennel i prof Juniper zaczynają planować stworzenie odpowiedniego otoczenia dla niej... a potem odkrywają trzy inne Archeopsy! I tak, zjednoczona z innymi w swoim rodzaju, Archeops szczęśliwie odchodzi ze swoimi nowymi przyjaciółmi, a nasi bohaterowie żegnają się na pożegnanie.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Lista odcinków sezonu czternastego
Season 14 logo