Pokémon Wiki
Advertisement

Annie (jap. ザンナー Zanner) jest drugorzędną antagonistką Pokémon: Bohaterowie. Jest agentką Zespołu R, przynajmniej w angielskim dubbingu, wraz ze swoją partnerką i młodszą siostrą Oakley.

W filmach

Charakter

W przeciwieństwie do swojej młodszej siostry Oakley, Annie jest mniej zainteresowana ich celem niż swoim wyglądem. Ona jest bardziej stabilna i uprzejma niż jej siostra, a bardziej zauroczona pięknem Rosy Duszy niż zdolnościami Mechanizmu Obrony Alto Mare lub uchwyceniem Latias i Latiosa dla Giovanniego. Podobnie jak jej siostra, Annie jest bardzo czarująca, manipulująca, obeznana z technologią i dokładna w swojej pracy. Obie mają próżne, szukające akcji osobowości i bezwzględną determinację, by odnieść sukces, ale Annie brakuje megalomanii Oakley.

Annie ma doskonałą równowagę i zdolności atletyczne, wykonując ogromne skoki i koziołki podczas bezproblemowej walki z Latiosem i Latias. Ma też pod ręką dość zaawansowaną technologię; ma okulary, które mogą zidentyfikować Latias w przebraniu i mogą zobaczyć Latias i Latiosa, gdy są niewidoczni. Ponadto zdołały złapać Latiosa, używając czegoś, co wydaje się być siecią energii. Jednak Oakley jest zwykle tą, która obsługuje te urządzenia.

Pokémony

Grafika

Sugimori Annie anime.png
Projekt Annie od Kena Sugimori

Aktorzy głosowi

Japonia: 神田うの Uno Kanda
Stany Zjednoczone: Megan Hollingshead
Polska: N/A

Zobacz też