FANDOM

Angie (jap. アオイ Aoi) - to powtarzająca się postać, która pojawiła się w odcinku Letnia szkoła już nas woła!.

Historia

Dzieli wiele cech osobowości z Ashem, w tym miłość do jedzenia i spania w czasie zajęć. Opracowała również zaciętą rywalizację z nim. Razem zostali skarceni przez Rowana kilka razy za kłopoty.

Angie była zaskoczona, gdy odkryła styl treningowy Asha (zachęcanie Pokémonów ta atakowania go) i szybko dostosowała się go jego formy szkolenia z Monferno.

Podczas wydarzeń z odcinka Upiorna lekcja, Ash uratował Angie z zasysania jej do świata duchów przez dziewczynę, która była duchem. Od tego momentu zaczęła się podkochiwać w Ashu. W następnym odcinku była zakłopotana, gdy Ash próbował złapać ją za rękę, i uciekła. Później również zarumieniła się, po tym jak Ash uratował ją przed upadkiem z urwiska.

Angie i Ash ostro konkurowali podczas części triathlonu Letniej Akademii. Jednak Ash przekroczył linię mety pierwszy. Noc przed wyjazdem, oboje przysięgli, że jeszcze spotykają się ponownie. Angie była wcześniej kilka razy w Letniej Szkole.

Pojawiła się ponownie w odcinku Niezidentyfikowany stwór latający! z jej rodzicami, którzy prowadzą Centrum opieki dziennej w Solaceon.

Pokémony

Aktorzy głosowi

Japonia: 日野未歩 Miho Hino
Stany Zjednoczone: Zoe Martin
Polska: Aleksandra Bieńkowska