FANDOM

To warto zapamiętać, po japońsku グラエナとポチエナ!進化の神秘!!, to 11. odcinek z serii Advanced Generation, ogólnie 285. Na Zachodzie wchodzi w skład szóstego sezonu.

Streszczenie

Kiedy nasi bohaterowie podróżują w kierunku Rustboro, przechodzą przez las pełen różnego rodzaju Pokémonów. Okazuje się, że teren jest rzeczywiście pod opieką dziewczyny o imieniu Katrina. Zajmuje się rannymi Pokémonami i opiekuje się nimi aż do powrotu do zdrowia.

Max szczególną sympatią darzy jej Poochyenę. Wszyscy towarzysze Poochyeny, które urodziły się w tym samym czasie, już ewoluowały, ale ten jeden Poochyena po prostu nie wydaje się być gotowym. Max postanawia zająć się Pokémonem i prowadzi go do lasu.

Nagle pojawiają się członkowie Zespołu R i decydują się ukraść Poochyenę. Twierdzą, że są badaczami pracującymi przy maszynie ewolucyjnej. Max jest zbyt mądry, żeby się nabrać, ale to nie przeszkadza Zespołowi R. Na szczęście, Katrina i Ash pokazują się w samą porę. Podczas walki ze złoczyńcami, Poochyena ewoluuje na oczach Maxa!

Najważniejsze wydarzenia

  • Mightyena pojawia się po raz pierwszy.
  • Max i May po raz pierwszy widzą ewolucję.

Postacie

Ludzie

Pokémony

W nauce Brocka

Ciekawostki

Błędy

  • Kiedy dzikie Pokémony zostają uwięzione, jeden Azurill mówi "Marill" zamiast "Azurill".
  • Podobny błąd występuje, gdy Meowth jest przebrany za Azurilla i też mówi "Marill".

Link do odcinka

Zobacz też

Lista odcinków sezonu szóstego
Season 6 logo