FANDOM

Wirujący ogon, po japońsku ハブネークVSキモリ!必殺のはたく攻撃!!, to 8. odcinek z serii Advanced Generation, ogólnie 282. Na Zachodzie wchodzi w skład szóstego sezonu.

Streszczenie

Przyjaciele, konsumując jedzenie przyrządzone przez Brocka, nie zauważyli, że Torchic został zaatakowany przez dzikiego Sevipera. Treecko, chcąc mu pomóc, zostaje ranny, jednak gdy przybywa reszta załogi, Seviper zostaje przepędzony.

W trakcie gdy podróżnicy przebywali w Centrum Pokémon w celu uleczenia Treecko, Jessie łapie tego Sevipera. Podczas leczenia, Treecko ucieka z Centrum Pokémon. Pokémon udaje się nad wodospad, w celu nauczenia się do perfekcji Gromu. Gdy Zespół R przybył, aby ukraść Pokémony Asha, Treecko używa ataku, którego niedawno się nauczył i wraz z Pikachu rozpędzają towarzystwo.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

  • Co to za Pokémon?: Gligar
  • Jest to drugi raz, gdy Pokémon (Seviper) ściął włosy Jessie. Pierwszym był Scyther.
  • Jest to pierwszy odcinek, w którym jest używana instrumentalna wersja 'Advanced Adventure'.

Błędy

  • Po kilku sekundach włosy Jessie odzyskują pełną długość, mimo że zostały odgryzione przez Sevipera.
  • Kiedy Treecko ucieka z Centrum Pokémon i wszyscy udają się na poszukiwania, tylko Ash, May i Max wychodzą przez drzwi.
  • Kiedy May woła swojego Torchica, jej rękawiczki na chwilę znikają.
  • Gdy Zespół R błyska, można usłyszeć Wobbuffeta, mimo że nie był obecny w tej scenie.

Link do odcinka

Zobacz też

Lista odcinków sezonu szóstego
Season 6 logo