FANDOM

Troje to już tłum, po japońsku キモリの森!巨大樹を守れ!!, to 7. odcinek z serii Advanced Generation, ogólnie 281. Na Zachodzie wchodzi w skład szóstego sezonu.

Streszczenie

Ash wraz z przyjaciółmi gubią się w lesie pełnym Treecko. Ash próbował złapać jednego bez walki, co mu się nie udało i Treecko uciekł. Biegnąc za Treecko, Ash dociera do olbrzymiego drzewa zamieszkałego przez stado Treecko.

Okazuje się, że te duże drzewo umiera i jego mieszkańcy nie będą mieli gdzie mieszkać. Ash postanowił pomoc im i ocalić drzewo, jednak na nic to się zdało i drzewo upadło ze starości.

Chytry plan Zespołu R, aby ukraść wszystkie Treecko jak zwykle nie wypalił, któtko mówiąc strzelił w łeb. Na koniec Ash łapie tego samego Treecko, którego próbował na początku, i razem z resztą kontynuują podroż do miasta Rustboro.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

  • Co to za Pokémon?: Girafarig
  • Ash i grupa po raz pierwszy spotykają Cacneę Jamesa.
  • W tym odcinku May twierdzi, że Treecko są "straszne", ale w laboratorium profesora Bircha powiedziała, że są "słodkie".

Błędy

  • Sekwencja "Co to za Pokémon?" mówi, że Girafarig gryzie za pomocą "tale" (z ang. opowieść). Jest to literówka, a poprawnie słowo to powinno brzmieć "tail" (z ang. ogon).

Link do odcinka

Zobacz też

Lista odcinków sezonu szóstego
Season 6 logo