Wikia

Een Gevecht op volle Sterkte! (セレナ、サトシになる!最強ピカチュウ対決!!)
XY115
Seizoen: Pokémon de Serie: XYZ Karakter van de dag: Jimmy
Uitgezonden: JapanFlag 14 april 2016 Terugkerende Karakters: Jessie, James, Giovanni (droom)
UnitedStatesFlag 16 juli 2016
DutchFlag 20 september 2016
Intromuziek: XY&Z Bij Karakters: Winkelbediende
Stand Tall
EindLied: プニちゃんのうた
Badge(s): Bug Badge Cliff Badge Rumble Badge Plant Badge Voltage Badge Fairy Badge Psychic Badge Locatie: Kalos Route 19
Pokémon: Ash's Pikachu, Clemont's Dedenne, Team Rocket's Meowth, Jessie's Wobbuffet, Ash's Greninja, Clemont's Bunnelby (flashback), Serena's Braixen, Serena's Pancham, Serena's Sylveon, Jessie's Gourgeist, James's Inkay, Spike, Gompie (Zygarde Core), Psyduck, Magikarp (schilderij)
Pokémon de Serie: XYZ
Een Gevecht op volle Sterkte! (Japans: セレナ、サトシになる!最強ピカチュウ対決!! Serena wordt Ash! De sterkste Pikachu Krachtmeting!!)(Engels: Battling at Full Volume!) is de 115de aflevering van de XY Serie en is de 22ste aflevering van het 19de seizoen, Pokémon de Serie: XYZ.

PlotEdit

Ash houdt een speciale training met zijn Greninja en Pikachu in een rivier, maar de volgende ochtend blijkt Ash door deze training ernstig ziek te zijn. Serena besluit voor Ash te zorgen, terwijl Clemont en Bonnie bij een dichtbijgelegen apotheek een medicijn voor Ash gaan halen zijn. Terwijl Serena Ash aan het verzorgen is, wil een Trainer genaamd Jimmy met zijn Pikachu, Spike, een gevecht houden met de Pikachu trainer Ash Ketchum. Serena weet dat Ash niet in staat is om te vechten en besluit zijn plaats in te nemen. Kan Serena als Ash het Pikachu gevecht tegen Jimmy winnen?

Blurb: Pokémon.nlEdit

Rockgitarist Jimmy en zijn Pikachu Spike, zijn altijd op zoek naar andere sterke Pikachu Trainers om mee te vechten en Team Rocket tipt ze over Ash. Maar Ash ligt in bed met koorts en als Jimmy opduikt, weet Serena zich geen raad: ze weet dat Ash altijd in is voor een gevecht, maar hij heeft rust nodig. Ze besluit zich te vermommen als Ash en Pikachu speelt het spel mee.

Het gevecht loopt goed voor Serena, tot Team Rocket beide Pikachu wegneemt, maar na een snel herstel, helpt Ash haar om de boeven te verslaan. Jimmy is onder de indruk van de vaardigheden van Serena, maar hij wil nog steeds de echte Ash uitdagen, meteen na de lunch!

DebutenEdit

Pokémon Quiz XY115

Pokémon Quiz

WTP XY115

Wie is deze Pokémon?

MensenEdit

PokémonEdit

TriviaEdit

Title Card XY Serena V2

Deze aflevering concentreert zich op Serena.

  • De titel kaart van deze aflevering concentreert zich op Serena.
  • Clemont leest de naam van de aflevering voor.
  • Poké TV: Vurige! Pokémon Uitdagingen!: Fletchinder
    • Tijdens de eerste uitzending van deze aflevering was een trailer te zien voor de 19de Pokémon Film.
  • Clemont en Ash doen de preview voor de volgende aflevering.
  • Serena draag tijdens deze aflevering haar pet niet.
  • Wanneer Jimmy gitaar aan het spelen is, is Pikachu's oude design te zien op de achtergrond.
  • Tijdens Meowth's baas fantasie draagt Gionvanni een oranje pak, net zoals hij in de originele serie droeg.

FoutenEdit

  • Wanneer Greninja Cut gebruikt om Pikachu's Electro Ball te stoppen, is het bruine gedeelte van Pikachu's staart groter dan normaal gesproken.
  • Wanneer Serena Ash aan het verzorgen is, zijn de voeten van Sylveon roomkleurig in plaats van donker roze.
  • Wanneer Pikachu en Spike Thunderbolt op elkaar gebruiken, ontbreekt het bruin gekleurde gedeelte op zowel de staart als de oren van beide Pikachu.
    • In deze scene ontbreken ook Pikachu's rode wangetjes.

GalerijEdit