Wikia

Melemele Island
メレメレ島 Melemele Shima
Melemele Island
Locatie info
Locatie: Noordwesten van alola
Regio: Alola
Alola Melemele Island Map
Locatie van Melemele Island in Alola.
Eilanden

Melemele Island (Japans: メレメレ島 Melemele Shima) bevindt zich in het noordwesten van de Alola regio en is één van de vier grootste eiland van deze regio. Tapu Koko is de beschermgod van dit eiland.

TrialEdit

Op Melemele Island moet de speler één trial voltooien voordat hij Island Kahuna Hala mag uitdagen.

Trial Captains: Melemele Island
Afbeelding
Trial Captains
Type
Totem Pokémon
VSIlima Trial Captain: Ilima (Japans: イリマ Ilima)
Trial Locatie: Verdant Cavern (Japans: 茂みの洞窟 Verdant Cavern)
normaal 735Gumshoos
Gumshoos
S
Alolan Raticate
Raticate
M

Grand TrialEdit

Island Kahuna: Melemele Island
Afbeelding
Island Kahuna
type
VSHala Island Kahuna: Hala (Japans: ハラ Hala)
Grand Trial Locatie: Iki Town (Japans: リリィタウン Liliʻi Town)
vecht

Steden, Routes en andere locatiesEdit

Melemele Island heeft één stad, één dorp, drie routes, tien bezienswaardigheden en twee anime exclusieve locaties.

StedenEdit

Afbeelding Stad/Dorp

Naam Stad/Dorp

Inwoners

Beschrijving

Iki Town SM

Iki Town

18

Een oude stad waar tradities van generatie op generatie zijn doorgegeven. De dorpelingen staan in contact met Tapu Koko.

Hau'oli City

Hau'oli City

107

Strand: Een populaire plek waar de lokale bevolking graag samenkomt. Zelfs mensen uit andere steden komen naar Hau'oli City om dit strand te bezoeken.
Winkelcentrum: Het bruisende centrum van de stad, waar je alles kunt krijgen van modeartikelen tot populaire gerechten.
Haven: Een haven vanwaaruit je naar de andere eilanden kan reizen. Het wordt bezocht door veel mensen en boten.

RoutesEdit

Afbeelding

Naam Route

Beschrijving

Alola Route 1

Route 1

Dit prachtige pad gevuld met flora verbindt Iki Town in het noorden met Hau'oli City in het zuiden.
Hau'oli Outskirts: Een gebied gelegen tussen Hau'oli City en Route 1. Je kan het zout van de zee ruiken door de zuiderwind.

Alola Route 2

Route 2

Een pad dat leidt naar het noordelijke gedeelte van Melemele Island. Het staat bekend als een trainingsplek voor lokale Trainers.

Alola Route 3

Route

Een stijl bergpad wat omringd wordt door rotsen waar veel vogel Pokémon wonen.

BezienswaardighedenEdit

Afbeelding

Naam Bezienswaardigheid

Beschrijving

Mahalo Trail SM

Mahalo Trail

Een pad door de bergen wat leidt naar de heilige ruïnes. De koele lucht hierboven is heel rustgevend.

Hau'oli Cemetery SM

Hau'oli Cemetery

De mensen en Pokémon op Melemele Island delen hun leven, en hier delen ze ook al generaties hun graven.

Berry fields SM

Berry fields

Een bessenveld met een zachte grond. Het is de trots van de lokale bessenmeester.

Verdant Cavern SM

Verdant Cavern

Een grot waarin verschillende soorten planten groeien. Het licht wat van boven de grot de grot in schijnt zorgt voor een adembenemend uitzicht.

Melemele Meadow SM

Melemele Meadow

Een plek waar veel gele bloemen bloeien. Hier kan je ook de nectar krijgen waar Oricorio zo van houdt.

Ten Carat Hill SM

Ten Carat Hill

Een grote heuvel die is ontstaan door de activiteiten van een onderzeese vulkaan. Het staat bekend om de gleuf in het midden, waardoor er licht de heuvel inkomt.

Melemele Sea SM

Melemele Sea

Deze zee zit het hele jaar vol met Melemele eilandbewoners, lokale Pokémon en toeristen.

Seaward Cave SM

Seaward Cave

Een grot dat de Melemele Meadow verbindt met Kala'e Bay. Het is gevuld met de zoutige geur van de zee.

Kala'e Bay SM

Kala'e Bay

Één van de mooiste plekjes van Melemele Island. Het is gekozen als één van de top 100 beste uitzichten van Alola.

Ruins of Conflict SM

Ruins of Conflict

De ruïnes die Tapu Koko eren, één van de landgeesten. Er wordt beweerd dat het leven hier getest wordt.

Anime exclusieve locatiesEdit

Afbeelding

Naam Locatie

Beschrijving

Clawmarkberg

Clawmarkberg

Is een locatie in de Pokémon Anime die voor het eerst te zien is in de aflevering Rocken op de Clawmarkberg! Waarin deze locatie een vechtplek is voor verschillende Pokémon.

Pokémon School S&M

Pokémon School

Is een locatie in de Pokémon Anime die voor het eerst te zien is in de aflevering Alola! Nieuwe Avonturen! Dit is de school waar Ash tijdens de Sun & Moon Serie heengaat.

In de AnimeEdit

Melemele Island anime

Melemele Island in de Pokémon Anime.

Melemele Island is het belangrijkste eiland in de Sun & Moon Serie, omdat de Pokémon school zich hier bevindt. Melemele Island is voor het eerste te zien in Alola! Nieuwe Avonturen! Tijdens deze aflevering brengen Ash en zijn moeder een Pokémon Ei naar Samson Oak de directeur van de Pokémon School. Ash besluit om op deze school te gaan studeren terwijl zijn moeder terug naar Kanto gaat.

TriviaEdit

  • Melemele Island is gebaseerd op het Hawaiiaanse eiland Oahu. De officiële kleur van dit eiland is goudgeel en de officiële bloem van dit eiland is de Sida in Hawaï ook wel ʻilima genoemd.
  • Melemele is het Hawaiiaanse woord voor geel.