Wikia

← BW103 | Aflevering | BW105 →
Team Eevee en het Pokémon reddingsteam! (チーム・イーブイ出動せよ!ポケモンレスキュー隊!!)
BW104
Seizoen: Pokémon: BW Avonturen in Unova Karakter van de dag: Jeff
Aflevering №: #759 Hoofd Karakters: Ash Ketchum, Iris, Cilan
Uitgezonden: JapanFlag 15 november 2012 Terugkerende Karakters: Virgil
UnitedStatesFlag 2 maart 2013
DutchFlag 28 september 2013
Intromuziek: やじるしになって! Bij Karakters: Davy
It's Always You and Me
EindLied: みてみて☆こっちっち
Badge(s): Trio Badge Basic Badge Insect Badge Bolt Badge Quake Badge Jet Badge Freeze Badge Toxic Badge Locatie: Unova Route 10
Pokémon: Ash's Pikachu, Iris's Axew, Ash's Pignite, Virgil's Eevee, Virgil's Vaporeon, Virgil's Jolteon, Virgil's Flareon, Virgil's Espeon, Virgil's Umbreon, Virgil's Leafeon, Virgil's Glaceon, Virgil's Eevee (flashback), Davy's Stoutland, Davy's Bisharp, Davy's Darmanitan, Davy's Klinklang (x2), Cryogonal (meerdere), Mareep (meerdere), Zebstrika (meerdere), Blitzle (meerdere), Bouffalant (meerdere)
Ash en zijn vrienden ontmoeten Virgil.
Pokémon: BW Avonturen in Unova
Team Eevee en het Pokémon reddingsteam! (Japans: チーム・イーブイ出動せよ!ポケモンレスキュー隊!! Team Eevee in Actie! Pokémon Reddingsteam!!)(Engels: Team Eevee and the Pokémon Rescue Squad!) is de 102de aflevering van Pokémon: Best Wishes! de Serie en is de 5de aflevering van het 16de seizoen, Pokémon: BW Avonturen in Unova.

Blurb: Pokémon.nlEdit

Terwijl onze helden op weg zijn naar Vertress City, waar de Unova League zal plaatsvinden, kunnen ze niet verder lopen, omdat er een berg met stenen op hun pad ligt. Ash en Iris proberen er overheen te klimmen, maar de stenen rollen onder hun voeten vandaan. Gelukkig redt een jongeman met een Eevee hen. Zijn Espeon doet Psychisch en Ash en Iris zijn buiten gevaar. Hun redder heet Virgil en samen met zijn oudste broer, Davy en zijn vader, Jeff, horen ze bij het Pokémon Reddingsteam. Het team bestaat uit meerdere teams en Virgil’s team heet Team Eevee, want het bestaat uit alle zeven evoluties van Eevee. Dan krijgt het team een noodoproep vanuit de meldkamer van een dam. Davy vliegt er heen om op onderzoek uit te gaan en ontdekt dat het gehele meer en de meldkamer bevroren is. Daardoor is de stroom uitgevallen en zit er een werkman in de lift vast. Hij evacueert de andere werkmannen, maar door een aanval van een Cryogonal komt hij zelf in de meldkamer gevangen terecht en zit de deur vastgevroren. Virgil start ook een reddingsoperatie en onze helden besluiten hem te helpen. Virgil moet de batterijen van de aggregaat opladen, zodat ze elektriciteit weer op gang kan komen. Iris en Cilan leiden de vijf nijdige Cryogonal, die verantwoordelijk voor de crisis zijn, af. Ash en Virgil vinden de batterijen en laden ze op met met de hulp van Jolteon en Pikachu. Als de elektriciteit het weer doet, gaat Davy kijken waar het vreemde geluid in de kelder vandaan komt. Hij ziet dat een kleine Cryogonal achter een paar buizen vastzit. Hij bevrijdt hem met Darmanitan’s hulp en ontdekt dat Virgil’s Eevee een tunnel heeft gegraven (met behulp van Graaf) om hem te redden. Onze helden, Virgil en Davy zijn weer snel met elkaar herenigd en de kleine Cryogonal keert terug naar zijn vrienden. De dam, het meer en meldkamer worden ontdooid, de werkmannen zijn veilig en Eevee wordt lid van team Eevee. Bij het afscheid onthult Virgil dat hij en Eevee samen alle acht Unova Gym Badges tijdens hun reis hebben gewonnen en ook van plan zijn om aan de Unova League mee te doen! Ash vindt dat geweldig en onze helden vervolgen hun reis naar Vertress City.

DebutenEdit

Dare da BW102

Dare da?

WIDP-BW104

Wie is deze Pokémon?

MensenEdit

PokémonEdit

AanvallenEdit

TriviaEdit

Ash Concentratie BW

Het verhaal van deze aflevering concentreert zich op Ash.

FoutenEdit

  • Wanneer Virgil Team Eevee aan Ash en zijn vrienden laat zien, zijn de poten van Glaceon licht blauw gekleurd terwijl deze donker blauw gekleurd moeten zijn.
  • Wanneer Virgil Team Eevee uit hun Pokéballen haalt om tegen de Cryogonal te vechten, zijn de hangende voelsprieten van Glaceon licht blauw gekleurd in plaats van donker blauw gekleurd.

GalerijEdit