Wikia

← JE158 | Aflevering | AG002 →
Eindelijk op weg! (新たなる大地!新たなる冒険!!)
AG001
Seizoen: Pokémon: Advanced Karakter van de dag: Geen
Aflevering №: #275 Hoofd Karakters: Ash, May
Uitgezonden: JapanFlag 21 november 2002 Terugkerende Karakters: Jessie, James, Professor Birch
UnitedStatesFlag 1 november 2003
DutchFlag 2004
Intromuziek: アドバンス・アドベンチャー Bij Karakters: Joshua
I Wanna Be a Hero
EindLied: そこに空があるから
Badge(s): Locatie: Littleroot Town, Route 101
Pokémon: Ash's Pikachu, Team Rocket's Meowth, Jessie's Wobbuffet, May's Torchic, Treecko, Mudkip, Poochyena, Beautifly, Wingull, Duskull
Ash komt aan in Littleroot Town en ontmoet Professor Birch. Ash ontmoet May. Pikachu sloopt May's fiets. Team Rocket geneest per ongeluk Pikachu. May begint aan heet Pokémon Reis met Torchic. Ash en May besluiten om samen op reis te gaan.
Pokémon: Advanced

Eindelijk op weg! (Japans: 新たなる大地!新たなる冒険!! Een nieuwe Regio! Een nieuw Avontuur!!)(Engels: Get the Show on the Road!) is de 1st aflevering van Pokémon: Advanced Generation de Serie en is de 1st aflevering van het 6de seizoen, Pokémon: Advanced.

Blurb: DVDEdit

Pikachu is erg ziek geworden van de laatste aanval van Team Rocket. Hij heeft veel koorts en is gevaarlijk explosief! Omdat er geen Pokémon Center in de buurt is, zoek Ash hulp bij Professor Birch. Die kan Pikachu genezen, maar ze moeten hem eerst wel zien te vangen! Intussen is May op weg naar Professor Birch om haar eerste Pokémon te ontvangen. Zou zij de situatie kunnen helpen?

DebutenEdit

AG eyecatch 2

Tussenstukje Advanced Generation

WIDP-AG001

Wie is deze Pokémon?

MensenEdit

PokémonEdit

ItemsEdit

TriviaEdit

Ash Concentratie AG

Het verhaal van deze aflevering concentreert zich op Ash.

FoutenEdit

  • Ash gaat met de boot naar Littleroot Town, dit is raar omdat volgens de Generatie III kaart van Hoenn Littleroot Town niet aan zee ligt.
  • Nadat May met haar fiets tegen de boom aangereden is, zijn de mouwen van haar shirt langer dan normaal gesproken.
  • Wanneer Mudkip Water Gun gebruikt is zijn onderkaak donker blauw gekleurd terwijl dit licht blauw moet zijn.
  • Tijdens één van de scenes van deze aflevering is de bovenkant van Ash's pet groen gekleurd.
  • Wanneer Professor Birch het touw naar beneden gooit, ontbreekt de tak waaraan Ash zich vasthield.

GalerijEdit