FANDOM

Zweilous
Zweilous
#634 Zweilous
ジヘッド (Jihead)

K:– · J:– · H: · S:– · T:– · K:– · A:– ·

Informació
Espècie: Violent
Tipus:
Tipus sinistre Tipus drac
Habilitat: Entusiasme
Pes: 50,0 kg
Alçada: 1,4 m
Grup Ou: Drac
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Blau
Generació: Cinquena
Silueta: Forma corporal 8

Zweilous és un Pokémon de tipus sinistre/drac introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada de Deino i la preevolució de Hydreigon.

Etimologia Edit

El seu nom tal vegada prové de zwei (dos en alemany ) i soul (ànima en anglès) a l'intercamviar les consonants, quedant com dues ànimes. Altra interpretació podria ser que el sufix "- Lous" podria fer referència a la paraula "Jealous" que significa "Gelós" en anglès, ja que els dos caps d'aquest Pokémon sempre estan barallant pel menjar de l'altre. A més fonèticament el seu nom és molt semblat a la paraula "Zealous" la qual s'assembla a "Jealous" que significa Fervent o Gelós. El seu nom japonès prové de la pronunciació alterna del nombre dos, "ji", i "head", "cap" en anglès.

Biologia Edit

Aquest Pokémon es menja a totes les seves preses en el seu territori. Quan acaba, es trasllada a una zona distinta. Els dos caps que té no es porten bé per les seves personalitats distintes. Quan evoluciona a Hydreigon el seu cap s'obri com una flor i es pot veure la seva veritable cara. Aquest Pokémon pot menjar de tot i més al ser omnívor. Viu en frondosos boscos on normalment es troben quatre o tres famílies de Deino, Hydreigon i Zweilous.

Normal Esquena
Zweilous Zweilous Zweilous Zweilous
No hi ha cap diferència apreciable.
Veure totes les diferències

Evolució Edit

Deino evoluciona a Zweilous en el nivell 50. Zweilous evoluciona a Hydreigon en el nivell 64. Hydreigon no evoluciona.