FANDOM

Trip
Informació
Nom japonès シューティ (Shuuti)
Gènere Masculí
Llar Poble Argila
Regió Unova
Classe Entrenador
Primera aparició Sota l'ombra de Zekrom (CAT) / No emès encara (EUA) ‹№›

Trip (シューティ Shuuti en japonès) és un personatge de la catorzena temporada de l'anime. És el rival principal d'Ash Ketchum en la regió d'Unova.

Història Edit

Fitxer:EP694 Trip de xiquet.jpg

Quan Trip era xiquet va presenciar una batalla del campió de Tessèlia, Murta, on guanya, a l'acabar la batalla; Murta s'acosta a Trip i deixa acariciar el seu Pokémon, i li diu que seguisca els seus somnis fins que es complisquen. Aquesta experiència va fer que Trip volgués ser un entrenador Pokémon com Murta i algun dia retrobar-se amb ell la lliga Pokémon.

És de Poble Argila. Viatja per la regió amb la finalitat d'arribar a la Lliga Pokémon. Apareix per primera vegada en l'EP661 per a triar el seu Pokémon inicial i així començar el seu viatge per tota Tessèlia com entrenador Pokémon. A l'arribar al laboratori de la Professora Alzina i trobar-se amb Ash decideix triar a Snivy com el seu Pokémon inicial, després d'obtenir el seu Pokémon repta a Ash a lluitar contra el seu Pikachu ja que és molt difícil veure un en la regió de Tessèlia; Pikachu, al no poder usar els seus poders elèctrics, va ser vençut fàcilment per el Snivy de Trip.