FANDOM

El Team Rainbow Rocket és una macroorganització criminal creada per Giovanni, antic cap del Team Rocket, que torna i entra en acció novament, reunint als caps d'altres equips malvats incloent a Aquiles de l'Equip Aqua, Magne de l'Equip Magma, Heli de l'Equip Galàxia, Ghechis de l'Equip Plasma i Lysson del Team Flare. Cada cap prové d'un món en el que van aconseguir fer realitat els seus plans malvats. A més, aquests posseeixen en els seus equips Pokémon llegendaris.

Integrants Edit

A Pokémon Ultrasol i Pokémon Ultralluna
Personatge Descripció
Giovanni
Giovanni
Giovanni és el líder de l'organització. Té el ferm propòsit de dominar l'univers utilitzant a tots els Pokémon, així com les tecnologies d'altres mons. Té al seu poder a Mewtwo, el qual pot Megaevolucionar a Mega-Mewtwo X a Pokémon Ultrasol i a Mega-Mewtwo Y a Pokémon Ultralluna.
Magne
Magne
Magne és el líder de l'Equip Magma. Va ser reclutat pel Team Rainbow Rocket des d'un univers paral·lel en el qual el seu pla va tenir èxit. Segons explica, va ser engolit per una enorme fissura a la terra just al moment de ser transportat. El seu propòsit és expandir la massa continental per així evitar les disputes per territoris. Té al seu poder a Groudon.
Aquiles
Aquiles
Aquiles és el líder de l'Equip Aqua. Va ser reclutat pel Team Rainbow Rocket des d'un univers paral·lel en el qual el seu pla va tenir èxit. Segons explica, va ser engolit per una onada gegantina just al moment de ser transportat. El seu propòsit és expandir els oceans per impulsar el desenvolupament de la vida. Té al seu poder a Kyogre.
Heli
Heli
Heli és el líder de l'Equip Galàxia. Va ser reclutat pel Team Rainbow Rocket des d'un univers paral·lel en el qual el seu pla va tenir èxit. Segons explica, va ser engolit per una ombra just al moment de ser transportat. El seu propòsit és crear un món nou i perfecte on no hi hagi sentiments. Té al seu poder a Dialga a Pokémon Ultrasol i a Palkia a Pokémon Ultralluna.
Ghechis
Ghechis
Ghechis és el líder de l'Equip Plasma. El seu propòsit és viatjar pels diferents mons amb l'ajuda de Giovanni per així alliberar a tots els Pokémon del control dels humans. Té al seu poder a Zekrom a Pokémon Ultrasol i a Reshiram a Pokémon Ultralluna.

És l'únic integrant el qual el seu pla no va tenir èxit a la seva dimensió.

Lysson
Lysson
Lysson és el líder del Team Flare. Va ser reclutat pel Team Rainbow Rocket des d'un univers paral·lel en el qual el seu pla va tenir èxit. Segons explica, hi va haver una resplendor encegadora just al moment de ser transportat. El seu propòsit és crear un món bell on no es robi ni baralli amb l'ús de l'Arma definitiva. Té al seu poder a Xerneas a Pokémon Ultrasol i a Yveltal a Pokémon Ultralluna.
Fabio
Fabio
Fabio és el director de la Fundació Æther. Decideix col·laborar amb el Team Rainbow Rocket a canvi d'obtenir glòria i prestigi, ja que el seu únic propòsit és impulsar la seva carrera professional.
Reclutes del Team Rainbow Rocket
Reclutes del Team Rainbow Rocket
Els reclutes són la baula més baixa de l'organització i tots són anònims. Utilitzen un uniforme negre amb una gorra, similar a la del Team Rocket. Utilitzen Pokémon de tipus sinistre,verí,terra i normal.
Team Rainbow Rocket
Logo del Team Rainbow Rocket
Logo del Team Rainbow Rocket
Informació
Nom japonès レインボーロケット団
Gènere Organització Mixta
Regió Alola
Classe Malvats