FANDOM

Swoobat
Swoobat
#528 Swoobat
ココロモリ (Kokoromori)

Suo-bat
K:– · J:– · H: · S:– · T:– · K:– · A:– ·

Informació
Espècie: Galant
Tipus:
Tipus psíquic Tipus volador
Habilitat: Ignorant
Capsigrany
SimpleDW
Pes: 10.5 kg
Alçada: 0.9 m
Grup Ou: Camp
Volador
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Blau
Generació: Cinquena
Silueta: Forma corporal 9

Swoobat és un Pokémon tipus psíquic/volador introduït en la cinquena generació. És l'evolució de Woobat.

Etimologia Edit

El seu nom pot vindre de Swoop (abalançar-se en anglès ) o Swoon (desmai) i Bat (ratapinyada).

El seu nom japonès prové de les paraules japoneses "Kokoro" (cor) i "Koumori" (ratapinyada).

Biologia Edit

Swoobat té una forma similar a la de la seva de pre-evolució, Woobat, tant en el seu parell d'ales, encara que un poc més grans, com el seu nas, la qual té fosses nasals en forma de cor. No obstant això, Swoobat és d'un to molt més blau fosc, un parell d'ulls visibles, orelles i dues cames. També té una cua amb una estranya forma similar a un cor.

És un Pokémon depredador, però es conforma amb preses menudes, i solen dur esbarts de Woobat als quals manté units pels ultrasons que genera.

A pesar de ser una ratapinyada, ha desenvolupat ulls que li permeten viure en l'exterior de cavernes, la qual cosa fa que el seu hàbitat siga molt extens. En contra del que el seu aspecte desaliñado puga inspirar, és un Pokémon tremendament afectuós, prova d'això és que evoluciona quan sent molt amor pel seu entrenador, i encara que no és del tot agradable a la vista, la seua aparença té un toc molt dolç i innocent, el que fa que siga un gran Pokémon de companyia per a xiquets menuts.

Normal Esquena
Swoobat NB Swoobat NB Swoobat esquena G5 Swoobat esquena G5
No hi ha cap diferència apreciable.
Veure totes les diferències

Evolució Edit

Woobat evoluciona a Swoobat per amistat amb el seu entrenador, i pujant un nivell. Swoobat no evoluciona .