Patrat
Imatge de Patrat
#504 Patrat
ミネズミ (Minezumi)

[Pa.trát]
K:– · J:– · H: · S:– · T:– · K:– · A:– ·

Informació
Espècie: Explorador
Tipus:
Tipus normal.gif
Habilitat: Vista linx
Fuga
Càlcul finalDW
Pes: 11,6 kg
Alçada: 0,5 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Marró
Generació: Cinquena

Patrat és un Pokémon tipus normal introduït en la cinquena generació. La seva evolució és Watchog.

Etimologia[modifica | modifica el codi]

El seu nom deriva de les paraules angleses patrol (patrulla) i rat (rata), pel que el seu nom significa rata patrulla o rata patruller.

El seu nom japonès deriva de la paraula nezumi (ネズミ) que significa ratolí, pel que és probable que estiga basat en un, encara que la seva constant vigilància i el seu etern estat d'alerta recorden a un Gosset de les praderies o a un suricata. No obstant això, també podria provenir de 見 mi, observar, i 木鼠 kinezumi, esquirol.

Biologia[modifica | modifica el codi]

La seva espècie, explorador, fa referència al Suricata, animal en el qual està basat. Aquest Pokémon vigila durant diversos dies per torns per a protegir els seus caus. Juntament amb una de les seves habilitats (vista linx) i la postura que manté en les imatges fan pensar que és un Pokémon que està sempre alerta i atent a tot el que passa al seu al voltant. Si un guàrdia no es presenta es posen nerviosos. En les seves galtes guarda l'aliment que recol·lecta. Solen usar la seva cua per a comunicar-se amb els altres Patrat.

Fisiologia[modifica | modifica el codi]

Patrat té el seu estómac i part de la seva cara de color marró. La seva cua és llarga i recta amb una punta blanca oberta. Té una dent gran i en punta que sobresurt de la seva boca. Patrat té una cara plana, i les seves galtes són rodones, les seves orelles són menudes i punxegudes. El seu cap té una banda de negre que cobrix els ulls, la qual li dóna aspecte d'antifaç. Els seus ulls tenen l'iris de color roig amb un anell groc. Les seves potes són petites i negres amb tres dits en cada peu.

Diferència de gènere[modifica | modifica el codi]

Normal Esquena
Patrat Patrat Patrat Patrat
No hi ha cap diferència apreciable.
Veure totes les diferències