FANDOM

Omastar
Omastar
#139 Omastar
オムスター (Omusutā)

K:– · J:221 · H: · S:– · T:– · K:– · A:– ·

Informació
Espècie: Espiral
Tipus:
Tipus roca Tipus aigua
Habilitat: Nadada ràpida
Closca
Pes: 35,0 kg
Alçada: 1,0 m
Grup Ou: Aigua 1
Aigua 3
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Blau
Generació: Primera
Silueta: Forma corporal 10
Omastar és un Pokémon de tipus roca i aigua, una estranya combinació ja que els tipus roca són febles contra l'aigua. És l'evolució d'Omanyte.

Etimologia Edit

El nom ve d'una paraula composta, oma, que ve de ammonites (un grup de mol·luscs extints bastant semblances a ell) i star, que ve de l'anglès (estrella, o heroi).

Biologia Edit

Omastar és un Pokémon extint, per la qual cosa no és possible atrapar-lo en estat salvatge, l'única manera d'obtenir-lo és mitjançant l'evolució d'Omanyte o revivint-lo des d'un fòssil. Es diu que aquest Pokémon està extint a causa que la seua closca és massa pesat, la qual cosa ho tornava lent i li era difícil atrapar a la seua presa.

Per altra banda la seua closca resistent li permet protegir el seu cos bla. Té uns ullals en la boca que són capaces de destrossar closques, com el de Shellder, sent aquest el seu principal aliment o algun dels seus ancestres. Del seu cos ixen peus ambulacrals que li ajuden a desplaçar-se sobre el fons marí o la terra.

Utilitza els seus tentacles per a capturar a la seua presa. Pel pesat de la seua closca, els seus moviments són molt lents.