FANDOM

La Lliga Pokémon de l'Altiplà Anyil (Liga Pokémon de la Meseta Añil en castellà, Indigo Plateau Conference en anglès, セキエイ大会 Conferència Sekiei en japonès) és el campionat de la Lliga Pokémon de Kanto pertanyent a la primera temporada de l'exitós anime.

Per entrar a la competició existeixen tres opcions:

  • Reunir les 8 Medalles dels 8 Gimnasos Pokémon, després d'haver derrotat als seus respectius Líders de Gimnàs.
  • Realitzant un examen Pokémon al Centre d'Admissions de la Lliga Pokémon, que consta de 3 fases: una de teòrica, una altra de reconeixement i una última de pràctica. En cas de passar les proves, s'accedeix directament a la Lliga.
  • Sent alumne de l'Institut Tècnic Pokémon (situat al camí entre Ciutat Celeste i Ciutat Carmí) i aprovant els cursos, es passarà directament a la Lliga sense cap necessitat de tenir medalles.

L'esdeveniment té lloc anualment a l'Altiplà Anyil. Cal destacar que hi ha diverses rondes preliminars.

A l'anime mai es va poder saber el Campió d'aquesta lliga, ja que Ash Ketchum va ser derrotat a la cinquena ronda i Ritchieen a la sisena, no podent progressar més al final d'aquesta.