FANDOM

Krokorok
Krokorok
#552 Krokorok
ワルビル (Waruvile)

[Kro-ko-rok]
K:– · J:– · H: · S:– · T:– · K:– · A:– ·

Informació
Espècie: Desertdril
Tipus:
Tipus terra Tipus sinistre
Habilitat: Intimidació
Autoestima
IrascibleDW
Pes: 33,4 kg
Alçada: 1,0 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Marró
Generació: Cinquena
Silueta: Forma corporal 8

Krokorok és un Pokémon de tipus terra/sinistre introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada de Sandile i la preevolució de Krookodile.

Etimologia Edit

El seu nom sembla ser una modificació de la paraula anglesa "Crocodile" que significa Cocodril, solament que es canvien les C per K i la paraula rock (roca en anglès).

Biologia Edit

Krokorok sembla estar basat en un cocodril, encara que aparenta més un gavial. Se sembla a Sandile però dempeus i un poc més gran. Aquest Pokémon mai se separa de la seva bandada. Les membranes que té en els seus ulls el protegeixen en les tempestes de sorra, i atès que la membrana especial al voltant del seu globus ocular percep la calor del cos, pot veure el seu entorn, fins i tot en la foscor. Sol caçar Blitzle quan corren per la sorra. Encara que en aquesta etapa jove la seva presa per excel·lència és Servine, ja que tots els pokémon d'aspecte reptilià són molt territorials i si algú amb aspecte de rèptil passa, lluitaran dia i nit fins que algú caiga derrotat, o devorat.

Hàbitat Edit

Krokorok viu en el desert i rarament en muntanyes. Aquest Pokémon s'amaga en la sorra pel que no és fàcil veure-li, aquesta tècnica l'usa també per a caçar. Viu en bandades.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Krokorok NB Krokorok NB Krokorok Krokorok
No hi ha cap diferència apreciable.
Veure totes les diferències

Evolució Edit

Sandile evoluciona a Krokorok en el nivell 29. Krokorok evoluciona a Krookodile en el nivell 40. Krookodile no evoluciona.