FANDOM

Hypno de Harrison
Informació
Nom japonès ハヅキのスリーパー
(Hazuki no Sleeper)
Nom anglès Harrison's Hypno
Gènere Desconegut
Habilitat N/D[1]
Aparició
Episodi Jugant amb foc! (CAT), (EUA) ‹№›
Vegeu més informació sobre esta espècie

Hypno va ser un dels Pokémon mostrats per en Harrison durant la seva batalla contra l'Ash a la Lliga Johto.

Història Edit

Va aparèixer per primera vegada en la primera part de la batalla contra l'Ash, va vèncer fàcilment a Totodile però va perdre contra Snorlax.

Amb detall Edit

Fitxer:EP273 Hypno contra Snorlax.jpg

Hypno va fer la seua primera aparició en l'episodi de la cinquena temporada Jugant amb foc! (CAT), (EUA) ‹№› en la batalla contra Ash Ketchum en els quarts de final de la Conferencia Platejada, va ser el tercer Pokémon a elecció de Harrison usat pel combat contra el Totodile i el Snorlax d'Ash.

La batalla comença amb Totodile usant maliciós el qual no li fa efecte a Hypno, Hypno fa hipnosi i controla a Totodile i de seguida fa el seu atac psíquic i ho mana enlaire deixant a Totodile fora de combat i a Harrison empatat a dos en el marcador.

Ash tria a Snorlax com següent opció el qual ix de la seua Poké Ball de Pokémon adormits, Hypno usa menjasomnis contra Snorlax la qual cosa fa efecte; Snorlax, enutjat, desperta i fa hiperraig derrotant a Hypno i deixant a Ash guanyant tres a dos.

Hypno empra els seus poders psíquics per a la seua voluntat, és un Pokémon fort encara que va perdre contra Snorlax.

ReferènciesEdit

  1. Encara no existien les habilitats.