FANDOM

Fletchling
Imatge de Fletchling
#661 Fletchling
ヤヤコマ (Yayakoma)

Flétch-ling
K:– · J:Ninguno · H:Ninguno · S:Ninguno · T:– · K:– · A:– ·

Informació
Espècie: Pit-roig
Tipus:
Tipus normal Tipus volador
Habilitat: Treu pit
Ales vendavalDW
Pes: 1,7 kg
Alçada: 0,3 m
Grup Ou: Volador
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Vermell
Generació: Sisena
Silueta: Forma corporal 9

Fletchling (ヤヤコマ Yayakoma en japonès) és un Pokémon de tipus normal/volador introduït en la sisena generació. Es l'equivalent als Pokémon aus d'altres generacions: Pidgey, Hoothoot, Taillow, Starly i Pidove.

BiologíaEdit

Fitxer:Fletchling en combat.png

Sembla estar inspirat en un pitroig europeu, un au molt amistosa amb els humans i amb un cant molt bell. Fletchling té el cap color ataronjat i la resta del seu cos és gris clar, llevat de la seua cua que és negra amb una ratlla blanca al mig i al costat dels seus ulls té un menut triangle groc. Posseeix unes potes negres molt primes que li ajuden a córrer ràpid en cas que no pugui volar.

Fletchling te familia de tipus Foc, pes a que ell sigui Normal Volador. Les seves evolucions, Fletchinder y Talonflame, son dels tipus Foc Volador, per lo que Fletchling te capacitat per aprende atacs de tipus Foc com Nitrocarga, Sufocació, Dia solejat.

EtimologiaEdit

El seu nom pot provenir de l'abreviatura en anglès fle (flexibilitat, que al córrer pot estar relacionat amb la velocitat) o fletxa (expressant velocitat), ja que es parla que serà un Pokémon ràpid, i de ling (reietó, reietó d'hivern, mosquiter reietó: ocell semblant al pit-roig en el qual també pot estar basat). També podria provenir de "Ruffle" que s'usa per a denominar a una mica despentinat o eriçat en el cas de les plomes.

EvolucióEdit

Fletchling evoluciona a Fletchinder al nivell 17. Fletchinder evoluciona a Talonflame al nivell 35.

80px
Fletchling
Al nivell 17 150px
Fletchinder

En altres idiomes Edit

  • Alemany: Dartiri
  • Francès: Passerouge
  • Italià: Fletchling