FANDOM

Flaaffy
Flaaffy
#180 Flaaffy
モココ (Mokoko)

/flá-fi/
K:– · J:054 · H: · S:– · T:– · K:– · A:– ·

Informació
Espècie: Llana
Tipus:
Tipus elèctric
Habilitat: Elec. estàt.
MésDW
Pes: 13,3 kg
Alçada: 0,8 m
Grup Ou: Monstre
Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Rosa
Generació: Segona
Silueta: Forma corporal 6

Flaaffy és un Pokémon de tipus elèctric introduït en la segona generació. És l'evolució de Mareep i la preevolució d'Ampharos.

Etimologia Edit

El seu nom provenir de la paraula fluffy (suau), i la doble "a" potser es dega a l'onomatopeia que assignen els angloparlants a les ovelles (baah o maah). El seu nom en francès, Lainergie és la combinació de les paraules laine (llana) i énergie (energia, en referència a l'energia elèctrica).

El seu nom en alemany, Waaty prové de watt (provinent de watt) i la terminació -i que s'afegeix com sinònim de tendre, petit, adorable o per afecte al nom d'alguna cosa o algú.

Biologia Edit

El seu aspecte és molt semblat a una ovella, amb un pelatge llanós al voltant del seu coll i en el seu cap. Tant les seves orelles com la seva cua tenen línies rosades i negres i aquesta última acaba en una bola blava.

Tan sols el seu pelatge llanós és el que es carrega d'electricitat i quan açò succeeix, la seva cua s'encén. Pel que sembla, justament per carregar tanta electricitat ha perdut part del seu pelatge, encara que les zones sense pèl no es veuen afectades per les descàrregues.