FANDOM

Excadrill
Excadrill
#530 Excadrill
ドリュウズ (Doryuzu)

/ex.ca.dril/
K:– · J:– · H: · S:– · T:– · K:– · A:– ·

Informació
Espècie: Subterrani
Tipus:
Tipus terra Tipus acer
Habilitat: Ímpetu sorra
Poder sorra
TrencamotlesDW
Pes: 40,4 kg
Alçada: 0,7 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50,0%
Femella 50,0%
Color: Gris
Generació: Cinquena
Silueta: Forma corporal 12

Excadrill és un Pokémon de el tipus terra/acer de la cinquena generació. És l'evolució de Drilbur.

Etimologia Edit

El seu nom en anglès prové de les paraules "excavate" (excavar) i "drill" (trepant).

Biologia Edit

Excadrill és un Pokémon molt agressiu en el seu estat salvatge i a més molt fort , igual que la seva preevolució Drilbur amb el qual guarda gran semblança, una vegada capturat o entrenat des de menut aquest Pokémon pot arribar a respectar-te molt i fer-se respectar el mateix, s'impressionen al veure que algun rival siga mes fort que ells ja que el seu grandíssim ego li encega dels perills i això els fa pensar que són els mes forts, a l'evolucionar els ix una espècie de cresta metàl·lica en el seu cap, una mica inclinada cap a davant, ja que aquesta pensat per a ajuntar les seues arpes amb ella i d' aqueixa forma es converteix en la seua forma trepant, la forma que el sol usar per a determinats atacs com trepant o excavar (entre altres), també les seves franges blaves es converteixen en roges a l'evolucionar, és molt àgil i pot aprendre gran varietat d' atacs , hi ha remors que diuen que alguns muntanyencs, excursionistes i miners els han vist cavant llargs i estrets túnels en muntanyes o en llocs una mica " aïllats " dels humans i que aquests túnels poden dur-te cap a a el centre de la terra on ací construeixen ells mateixos la seua ciutat/laberint.

Fisiologia Edit

És la forma evolucionada de Drilbur, té l'aparença d'un gran talp major, en el seu cap té una enorme banya/"cresta" que usa per a ajuntar-lo amb les seves arpes i convertir-se en la seva forma trepant amb el qual cava túnels, també posseeix unes enormes arpes molt perilloses siga per a l'enemic que siga, té unes franges roges que abans solien ser blaves abans d'evolucionar.

A l'aguantar alta pressió sota terra, les seues arpes i part del seu cos adquireixen una duresa major i per tant canvien i es "diu" que es torna de acer pur, tal com succeeix amb el cos d'Onix quan evoluciona a Steelix.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Excadrill Excadrill Excadrill Excadrill
No hi ha cap diferència apreciable.
Veure totes les diferències

Evolució Edit

Drilbur evoluciona a Excadrill a el nivell 31. Excadrill no evoluciona.