FANDOM

Eelektross
Eelektross
#604 Eelektross
シビルドン (Shibirudon)

[I-lec-tros]
K:– · J:– · H: · S:– · T:– · K:– · A:– ·

Informació
Espècie: Electropeix
Tipus:
Tipus elèctric
Habilitat: Levitació
Pes: 85.5 kg
Alçada: 2.1 m
Grup Ou: Amorf
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Blau
Generació: Cinquena
Silueta: Forma corporal 3

Eelektross és un Pokémon de tipus elèctric introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada d'Eelektrik i l'última fase de Tynamo.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules en anglès eel (anguila), electric (elèctrica) i boss (cap), tal vegada per liderar a les seves preevolució.

Biologia Edit

Eelektross sembla estar basat en una Hyperoartia (Lamprea). Té similitud a un peix abissal o a una anguila. Quan puja a terra ferma utilitza les aletes que té sota cos per a desplaçar-se, encara que gràcies al seu habilitat genera electricitat estàtica per a levitar i escapar dels enemics en terra ferma, mentre que quan està submergit en l'aigua no l'utilitza. En canvi si utilitza molt les aletes superiors per a agafar impuls. Pot eixir de l'aigua amb el poder dels seus braços i atacar a les preses en la costa, en un instant les estarà arrossegant a l'oceà. S'alimenta de menuts Pokémon marins, encara que també pot atacar menuts Pokémon abalançant-se sobre ells com ho fan els cocodrils.

Normal Esquena
Eelektross Eelektross Eelektross Eelektross
No hi ha cap diferència apreciable.
Veure totes les diferències

Evolució Edit

Tynamo evoluciona a Eelektrik en el nivell 39. Eelektrik evoluciona a Eelektross exposant-lo a una pedratro. Eelektross no evoluciona.

En altres idiomes Edit

  • Alemany: Zapplarang
  • Francès: Ohmassacre