FANDOM

Ciutat Safrà (Saffron City en anglès, ヤマブキシティ Yamabuki City en japonès) és una ciutat situada en el nord-est de Kanto. Es troba en el centre de la "cruïlla de Kanto". En ella convergeixen les eixides a Ciutat Celeste, al nord, Ciutat Carmí, al sud, Ciutat Blavosa, a l'oest i Poble Lavanda a l'est. És la capital de la regió Kanto, per ser la més comercial i important.

Llocs d'interès Edit

Club de fans d'entrenadors Edit

Article principal: Club de Fans d'entrenadors

És una casa, prop de la botiga Pokémon on quan guanyes la lliga, aconseguiràs un grapat d'animadors.

Gimnàs de Safrà Edit

Article principal: Gimnàs Pokémon de Ciutat Safrà

Després d'alliberar Silph S.A. del Team Rocket podràs entrar en el gimnàs i enfrontar-te contra Sabrina, que és experta en Pokémon de Tipus psíquic. Després de derrotar-la aconseguiràs la medalla pantà.

Anteriorment la medalla pantà era lliurada pel mestre karate.

Silph SA Edit

Article principal: Silph S.A.

En Pokémon Roig, Blau, Groc, Rojo Foc i Verd Fulla l'edifici ha estat pres per el Team Rocket i l'objectiu és derrotar-los, vencent per segona vegada a Giovanni. Després de fer-lo pots aconseguir la Master ball parlant amb el director de Silph S.A. i te la donarà. També pots aconseguir a Lapras parlant amb un dels seus empleats, en la planta 6 de l'edifici. Està al nivell 15 en Rojo, Blau i Groc, i al nivell 25 en Roig Foc i Verd Fulla.

En Pokémon Or, Plata i Cristall, aquest edifici està tancat al públic i solament pots entrar a la recepció. Al derrotar a Roig i obtenir les 16 medalles parla amb Màxim i et donarà un dels inicials de Hoenn (solament en HS i SS) i si duus a Rotom, el personal de l'edifici s'absentarà i podràs muntar-te en l'ascensor, però automàticament baixarà un pis. En eixe pis hi ha una sala en la qual pots canviar de forma a Rotom, igual que en Pokémon Platí en Ciutat Vetusta.

Dojo-Karate Edit

Article principal: Revenja
Fitxer:Revenja Dojo-Karate Johto OCPA.png

És un gimnàs de Pokémon tipus lluita. Al derrotar a Kiyo el Mestre Karateka no rebràs cap medalla, però et donarà a triar entre Hitmonlee i Hitmonchan perquè et quedes amb un d'ells. Solament pots aconseguir un dels dos.

En Pokémon Or, Plata i Cristall, el mestre del dojo aquesta entrenant en el Mt. Morter.

En Pokémon Or Heartgold i Plata Soulsilver és el lloc on es reuneixen els líders de gimnàs i on podràs batallar amb ells, però aquesta vegada no serà tan fàcil ja que els seus nivells són mes elevats i amb moviments mes poderosos.

Casa del Sr. Psíquic Edit

Article principal: Senyor Psíquic

Parla amb el senyor Psíquic i et donarà la MT 29 psíquic.

Casa de la Copiona Edit

Article principal: Copiona

Ací viu la Copiona, una xica que li agrada imitar a la gent i als Pokémon.

En Pokémon Roig, Blau, Groc, Rojo Foc i Verda Fulla, ens donarà la MT 31 Mimètic en canvi d'un Pokénina, que podem comprar en el centre comercial de Ciutat Blavosa.

En Pokémon Or, Plata i Cristall al parlar amb ella ens conta que ha perdut la seva Pokéninot en Ciutat Carmí. A Ciutat Carmí, si parles amb el president de el Club de fans Pokémon t'ho donarà. Si regresses amb el Pokéninot et donarà la passada de el Magnetotren. En Pokémon HeartGold i SoulSilver, al recollir el seu ninot, ens trobem amb Màxim Penyes que ens informarà sobre Latias(HeartGold)/Latios(SoulSilver).