FANDOM

Chespin
Chespin
#650 Chespin
ハリマロン (Harimaron)

K:– · J:– · H: · S:– · T:– · K:001 · A:– ·

Informació
Espècie: Eriçó
Tipus:
Tipus planta
Habilitat: Espessor
Pes: 9,0 kg
Alçada: 0,4 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Verd
Generació: Sisena
Silueta: Forma corporal 6

Chespin és un Pokémon de tipus Tipus planta introduït a la sisena generació. És un dels Pokémon inicials de la regió Kalos, juntament amb Fennekin i Froakie.

Etimologia Edit

  • El seu nom prové de les paraules angleses chestnut (castanya) i pin (agulla).
  • El seu nom japonès, Harimaron, prové de la combinació de la paraula japonesa 針 hari (agulla) i de la paraula francesa marron (castanya).
  • El seu nom alemany, Igamaro, procedeix de les paraules alemanyes igel (eriçó) i marone (castanya).

Biologia Edit

La seva forma corporal és similar a la d'un eriçó. Té el cos marró i una caputxa de color verd amb uns quants pinxos al voltant, simulant la càpsula espinosa de les castanyes, coneguda com eriçó. Posseeix grans urpes blanques i notòries a les seves potes inferiors i incisius prominents. La seva cua acaba en punta i és de color taronja, igual que el seu nas.

A causa de la seva naturalesa curiosa, es fica en embolics sovint; tot i això, Chespin és un Pokémon optimista que no sol preocupar-se pels problemes, el que dóna mostra de la seva naturalesa amigable i gentil.

A més, Chespin pot carregar energia i utilitzar-la per convertir les seves suaus pues en unes molt dures i afilades, amb les que pot travessar roques.

Normal Esquena
Chespin Chespin Chespin esquena Chespin esquena
No hi ha cap diferència apreciable.
Veure totes les diferències

Evolució Edit

Chespin evoluciona a Quilladin al nivell 16. Quilladin evoluciona a Chesnaught al nivell 36. Chesnaught no evoluciona.

Chespin
Chespin
Nivell 16 Quilladin
Quilladin
Nivell 36 Chesnaught
Chesnaught