FANDOM

El carnet soci és un objecte clau introduït a la quarta generació. Permet viatjar a Illa Llunanova per a poder capturar a Darkrai. Només es pot aconseguir mitjançant un esdeveniment organitzat per Nintendo.

Un cop obtingut, abans d'utilitzar-lo has de despertar al fill del mariner Rupert del seu malson. Per utilitzar-lo cal anar a la Taverna Badia, a Ciutat Canal, que es podrà obrir amb el carnet. A dins hi ha un home que diu que t'estava esperant. Després t'adormiràs al llit i començaràs a tenir malsons. Quan et despertis apareixeràs a Illa Llunanova, la llar de Darkrai.

En aparença, és de fusta, amb uns estranys símbols tallats en ell. A més, es pot apreciar, pintada en blau, una lluna amb una casa. Probablement aquests dibuixos es refereixin a la Taverna Badia, i la lluna a l'Illa Lunanueva, encara que la relació que ambdues puguin guardar és tot un misteri. També hi ha unes osques al final, com si es necessités introduir a algun lloc, encara que això no cal en cap moment durant el joc. També s'esmenta en la informació, i t'ho diu un mariner després d'atrapar a Darkrai, que l'última vegada que es va utilitzar va ser fa 50 anys.

Tot i que el codi del carnet soci es troba a Diamant, Perla i Platí, aquest només es pot obtenir a Platí. No és possible transferir l'objecte a aquests videojocs en ser clau, però tot i així l'esdeveniment que desbloqueja també es troba programat a Diamant i Perla. Això suggereix que en un principi l'esdeveniment podria haver estat planejat per a aquests videojocs, però va ser descartat més tard en favor de Platí.

Obtenció Edit

Pokémon Diamant i Perla

  • No és possible la seva obtenció, degut a que cap esdeveniment va ser realitzat per aquests videojocs.

Pokémon Platí

  • Descàrrega a través d'un esdeveniment realitzat per Nintendo. L'esdeveniment va estar disponible al Japó del 8 de desembre del 2008 fins al 15 de gener del 2009 per a versions japoneses i va estar disponible a Amèrica, Austràlia i Europa del 3 d'agost fins el 13 de setembre del 2009.

Vegeu també Edit