FANDOM

Bouffalant
Bouffalant
#626 Bouffalant
バッフロン (Buffron)

[búf-lan]
K:– · J:– · H: · S:– · T:– · K:– · A:– ·

Informació
Espècie: Torocabotada
Tipus:
Tipus normal
Habilitat: Audaç
Herbívor
InsonoritzarDW
Pes: 94,6 kg
Alçada: 1,6 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Marró
Generació: Cinquena
Silueta: Forma corporal 8
[[Categoria:Pokémon de {{{hàbitat}}}]]

Bouffalant és un Pokémon de tipus normal introduït en la cinquena generació.

EtimologiaEdit

Pot provenir de les paraules "Bouff": lbuffalo (esbufega'l en anglès) i "alant": gallant (galant en anglès).

El seu nom en japonès prové de la barreja de buffalo (esbufega'l) i del katakana de afro (afuro).

BiologiaEdit

Està basat en un bisont o un buffalo. Es caracteritza per tenir una gran quantitat de pèl i unes grans banyes amb cercles incrustats. Per la seva forma de bòvid recorda molt a Tauros. Quan es molesta pot ser molt perillós i agressiu. Quan aquest Pokémon dóna una violenta cabotada, la mata de pèl del seu cap esmorteeix i absorbeix el dany total de l'impacte (com si fóra un casc). Se solen trobar salvatges en les planes d'Isshu menjant pastures però cada vegada hi ha menys a causa de la caça furtiva per la seva pell; en estat domèstic es troben en granges. També el nombre d'exemplars es veu reduït a causa dels seus grans depredadors tals com Hydreigon i Haxorus. Solen anar en bandades entorn dels 500 exemplars però els seus membres es redueixen molt per aqueixes raons. Solen ser molt protectors ja que les seves cries són els seus tresors més preuats i en època de zel són tan agressius que tot aquell que s'acoste a ells serà cornejat brutalment.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Bouffalant NB Bouffalant NB Bouffalant Bouffalant
No hi ha cap diferència apreciable.
Veure totes les diferències