FANDOM

Bayleef
Bayleef
#153 Bayleef
ベイリーフ (Bayleaf)

[béi.lif]
K:– · J:002 · H: · S:– · T:– · K:– · A:– ·

Informació
Espècie: Fulla
Tipus:
Tipus planta
Habilitat: Espessor
Defensa fullaDW
Pes: 15,8 kg
Alçada: 1,2 m
Grup Ou: Monstre
Planta
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Verd
Generació: Segona
Silueta: Forma corporal 8

Bayleef és un Pokémon de tipus planta introduït en la segona generació. És la forma evolucionada de Chikorita, destaca per haver estat un dels Pokémon d'Ash en Johto.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules bay (llorer) i leaf (fulla). El seu nom també pot provenir d'un condiment que en anglès és Bayleaf.

El seu nom francès, Macronium, ve de les paraules Macro (Gran) i Géranium (Geranium, un tipus de flor).

BiologiaEdit

En evolucionar de Chikorita, el seu coll es torna més llarg, igual que la cua, el que li dóna una certa semblança a un dinosaure sauròpode, a més que Chikorita canvia el seu petit collaret de llavors en evolucionar a Bayleef per unes llavors més grans, a punt de germinar, semblant a Bulbasaur que en evolucionar a Ivysaur canvia el seu bulb a l'esquena per una flor. A més, el full sobre el cap també pateix una transmutació, fent-lo més llarg, i amb una petita "mossegada d'insecte". La seva pell es torna groga. De les fulles que Bayleef té al coll surt una olor picant, aquest actua com a estimulant i reconstituent, l'olor també sembla indignar els pokémon salvatges que passen a comportar-se de manera bel·licosa. Té una certa semblança a Tropius.

Línia evolutivaEdit

Chikorita - Nv. 16 - Bayleff - Nv. 32 - Meganium