FANDOM

Блазикен на Мей
ハルカのバシャーモ (Бърсаймо на Харука)
May's Blaziken
Дебют
Получи Шоуто на Пътя!
Пол Дарба
Неизвестен Пламък
Еволюира
Първи Път Втори Път
Схватка с Шруумиш! Още Веднъж С Чувство!
Хванат Настояща Локация
Град Литълруут В Смяна
Озучители
Японски Английски
Коцуюки Кониши Бил Роджърс
Еволюция
TorchicAM
CombuskenAM
BlazikenAM

Блазикен на Мей (Японски: ハルカのバシャーモ Бърсйамо на харука) е първият Покемон, който Мей придобива в Хоен.

БиографияРедактиране

May's Torchic
Като Торчик
Thumb Icon
Във AG001 Мей избра като Стартов Покемон огнения тип - Торчик. В началото на приключението им Торчик бе неопитен. По-късно Мей започна да обръща повече внимание на новия и Бютифлай и Торчик бе игнориран. След това Торчик започна да се променя, като тренира и доказа, че е силен пред трейнера си, а по-късно и еволюира в Комбъскен.

След еволюцията Комбъскен стана доста агресивен и привързан към битките, но това не трая дълго време. Комбъскен доказа, че е и доста добър в Покемон Конкурсите.

След като събра пет панделки, Мей взе и участие в Хоен Гранд Фестивала. В Топ 8 Мей трябваше да се бие срещу Дрю, като използва Комбъскен и Скити срещу неговите Флайгон и Розелиа, но загуби.

В Канто Мей спечели доста от панделките си с помощта на Комбъскен. В град Силвър, Комбъскен победи Винъзор, а в остров Крисантемум Комбъскен научи Мега Ритник и победи противниковия Вайбрава.

May's Combusken
Като Комбъскен
Thumb Icon

В Гранд Фестивала на Канто Мей успя да победи Дрю, като използва Комбъскен и Скуиртъл срещу Флайгон и Абсол, като Флайгон и Скуиртъл загубиха, Комбъскен научи Прегряване и победи.

Във AG191 Комбъскен еволюира в Блазикен и се би в неофициален конкурс срещу Скептайл на Аш. По време на битката Блазикен активира своята Дарба - Пламък, а битката завършва наравно.

Блазикен бе видян и в Сино, когато Мей дойде за Купата Уолъс.

АтакиРедактиране

May Blaziken Fire Spin
Огнено Въртене
Атаки
Кълване
Опърляне
Бърза Атака
Огнено Въртене
Въздушен Апъркът
Мега Ритник
Огнехвъргачка
Прегряване
Пламъчен Ритник
May Blaziken Blaze Kick
Пламъчен Ритник

ФактиРедактиране

За повече информация относно този покемон, вижте Торчик, Комбъскен и Блазикен.